Petfaktorova dieta-vynasiel hollywood

31. ledna 2009 v 18:00 | Yane |  Diety
Zázračnou pětifaktorovou dietu sestavil trenér Harley Pasternak a pomocí ní už zhubla nejedna hvězda. Hodně se mluví třeba o Jessice Simpson, která za dva měsíce zhubla z boubelatých 64 na sexyštíhlých 55 kilo. Třeba si spolu s námi řeknete, že co je dobré pro americké hvězdy, je dobré i pro české hospodyňky. Nový dietní plán se nese ve znamení čísla pět. Jídlo je rozděleno do pěti porcí denně, z nichž každá musí obsahovat pět složek: bílkoviny, uhlohydráty s nízkým glykemickým indexem, zdravé tuky, vlákninu a nekalorický nápoj. Doporučují se zejména vaječné bílky, mořské plody a ryby, libové maso, zelenina a hořčice. I většinu ostatních potravin si ale lze v přiměřené míře dopřát - úplně zakázáno není nic kromě bílého pečiva a rafinovaného cukru. Celkový denní příjem má činit kolem 1300 kcal, z toho tři hlavní jídla po 300 kcal a dvě svačiny po 200 kcal.Dieta se dodržuje vždy šest dní a sedmý den je tzv. 'odpočinkový' - tehdy si smíte bez výčitek zahřešit. Součástí programu je pochopitelně také pohyb. Tomu je třeba se věnovat pětkrát týdně nejméně 25 minut. Trénink by se měl skládat ze zahřátí, posilování horní, střední a dolní části těla a aerobního cvičení. Počítejte tedy raději s 45 minutami, abyste všechno stihli. Výhodou Pasternakova dietního plánu je, že se jedná o celkovou změnu životního stylu. Zvyknete si na zdravé jídlo i pohyb a těžko vás pak zaskočí jo-jo efekt. Přitom se můžete stravovat pestře a chutně a klidně si zajít do restaurace, kde si dáte třeba biftek nebo mexické fazole. TŘÍDENNÍ JÍDELNÍČEK 1. Den snídaně: jahodový koktejl z nízkotučného mléka, celozrnný rohlík svačina: salát z jablek s jogurtem a čokoládovou polevou oběd: toasty z celozrnného chleba s kuřetem, zeleninou a houbami svačina: grilované kuřecí kousky se zeleninou v pita chlebu večeře: karbanátek z libového hovězího masa s pohankou a zeleninou 2. Den snídaně: nízkotučný jogurt s vločkami, grep svačina: kousek citronového koláče oběd: letní rajská polévka se zeleninou, kuřecí salát svačina: křehký celozrnný chlebíček s plátkem krůtí šunky večeře: zeleninová čína s libovým hovězím masem a hnědou rýží 3. Den snídaně: celozrnné na sucho smažené palačinky s lesním ovocem svačina: tvarohový dortík s ovocem oběd: kuřecí kari s okurkovým salátem, půlka pomeranče svačina: zeleninová minipizza večeře: grilovaný hovězí biftek s vařenou zeleninou
 


Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Soffi Soffi | E-mail | Web | 31. ledna 2009 v 20:17 | Reagovat

Máš moc pěkný blog! :-))

2 °°° BaĐ_D×nut °°° °°° BaĐ_D×nut °°° | Web | 1. února 2009 v 14:43 | Reagovat

neboj večer ti všechno povyprávím..jo a našla sem dobrou dietu..nwm jestli jí znáš :) podle Rihanny :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.