Diety

Petfaktorova dieta-vynasiel hollywood

31. ledna 2009 v 18:00 | Yane
Zázračnou pětifaktorovou dietu sestavil trenér Harley Pasternak a pomocí ní už zhubla nejedna hvězda. Hodně se mluví třeba o Jessice Simpson, která za dva měsíce zhubla z boubelatých 64 na sexyštíhlých 55 kilo. Třeba si spolu s námi řeknete, že co je dobré pro americké hvězdy, je dobré i pro české hospodyňky. Nový dietní plán se nese ve znamení čísla pět. Jídlo je rozděleno do pěti porcí denně, z nichž každá musí obsahovat pět složek: bílkoviny, uhlohydráty s nízkým glykemickým indexem, zdravé tuky, vlákninu a nekalorický nápoj. Doporučují se zejména vaječné bílky, mořské plody a ryby, libové maso, zelenina a hořčice. I většinu ostatních potravin si ale lze v přiměřené míře dopřát - úplně zakázáno není nic kromě bílého pečiva a rafinovaného cukru. Celkový denní příjem má činit kolem 1300 kcal, z toho tři hlavní jídla po 300 kcal a dvě svačiny po 200 kcal.Dieta se dodržuje vždy šest dní a sedmý den je tzv. 'odpočinkový' - tehdy si smíte bez výčitek zahřešit. Součástí programu je pochopitelně také pohyb. Tomu je třeba se věnovat pětkrát týdně nejméně 25 minut. Trénink by se měl skládat ze zahřátí, posilování horní, střední a dolní části těla a aerobního cvičení. Počítejte tedy raději s 45 minutami, abyste všechno stihli. Výhodou Pasternakova dietního plánu je, že se jedná o celkovou změnu životního stylu. Zvyknete si na zdravé jídlo i pohyb a těžko vás pak zaskočí jo-jo efekt. Přitom se můžete stravovat pestře a chutně a klidně si zajít do restaurace, kde si dáte třeba biftek nebo mexické fazole. TŘÍDENNÍ JÍDELNÍČEK 1. Den snídaně: jahodový koktejl z nízkotučného mléka, celozrnný rohlík svačina: salát z jablek s jogurtem a čokoládovou polevou oběd: toasty z celozrnného chleba s kuřetem, zeleninou a houbami svačina: grilované kuřecí kousky se zeleninou v pita chlebu večeře: karbanátek z libového hovězího masa s pohankou a zeleninou 2. Den snídaně: nízkotučný jogurt s vločkami, grep svačina: kousek citronového koláče oběd: letní rajská polévka se zeleninou, kuřecí salát svačina: křehký celozrnný chlebíček s plátkem krůtí šunky večeře: zeleninová čína s libovým hovězím masem a hnědou rýží 3. Den snídaně: celozrnné na sucho smažené palačinky s lesním ovocem svačina: tvarohový dortík s ovocem oběd: kuřecí kari s okurkovým salátem, půlka pomeranče svačina: zeleninová minipizza večeře: grilovaný hovězí biftek s vařenou zeleninou

Dieta lenky korinkove

31. ledna 2009 v 17:00 | Yane
Hubnutí pomocí pečlivého dodržování správné kombinace potravin je jednoduché a efektivní. Dieta Lenky Kořínkové byla evergreenem před deseti lety, na účinnosti tohoto způsobu stravování se však nic nemění. Mnoho těch, co vyzkoušeli, se shodují, že tímto způsobem shozené kilogramy se při správném stravovacím režimu zpátky nevrací. Pojďme si tedy připomenout, oč v této dietě vlastně jde.
Kombinace potravin
Tato, stejně jako jiné způsoby kombinování potravin, o
kterých budeme psát někdy příště, vychází z doloženého předpokladu, že každé jídlo žaludek jinak a také po jinou dobu zpracovává. Pokud zkombinujeme potraviny, které spolu dohromady vytvoří směs pro žaludek hůře stravitelnou, leží nám dlouho v žaludku, často s nepříjemnými pocity plynatosti či pálení žáhy. Nestrávené potraviny se navíc přeměňují v ty nehezké tukové polštáře, které nás tak dokáží potrápit.
řečeno: některé potraviny kombinovat můžeme a jiné ne. Budeme-li jíst jen potraviny z jedné skupiny nebo citlivě kombinovat, náš trávicí trakt bude skvěle a efektivně fungovat, spalovat
tukové zásoby a další netvořit. Následující jídlo
nesmíme přijmout dříve, než je stráven předchozí chod.
oproti jiným dietám
Velkou výhodou je nepochybně to, že až na několik výjimek prakticky neexistuje potravina, kterou bychom si nemohli s chutí a hlavně bez výčitek dopřát. Máte rádi sladké? Upečte si štrudl nebo si pochutnejte na nízkokaloricky či fruktózou slazené čokoládě. Milujete vepřovou pečeni? Ale proč ne. Jen zapomeňte na knedlík a dejte si ho pouze se zelím (nezahuštěným!). Neobejdete se bez typického bramborového salátu? Ani to není problém, jen si do něj nedávejte vajíčko a nebaštěte ho s masem ale se sójovými či zeleninovými karbenátky nebo třeba s hříbkovými řízky.
Míváte největší hlad večer? Ani to není s touto dietou problém. Neříká kolik toho máte sníst ani kdy to máte sníst.
Pokud budete dostatečně dlouho správně kombinovat, tak abyste se zbavili řekněme deseti a více kilogramů, pravděpodobně už je zpátky nenaberete. Dokonce ani když se vrátíte k obvyklejšímu způsobu kombinování potravin - pochopitelně pokud se nezačnete přejídat. Ideální ovšem je, pokud správně kombinovat nebudete jen kvůli své postavě, ale pro své celkové fit a zdraví.
Co je zapovězeno
Zatímco jiné diety mají několikastránkové seznamy toho, co nesmíte vůbec pozřít, myslíte-li to se svým hubnutím vážně, při této dietě se musíte vyvarovat pouze třech věcí. Zato opravdu důkladně.
Nesmíte vůbec:
1. cukr (nahraďte nízkokalorickým sladidlem, medem či fruktózou)
2. bílou mouku a bílou rýži (nahraďte celozrnným pečivem, bezvaječnými těstovinami ze semoliny a natural rýží)
3. alkohol (výjimečně si dopřejte střik z bílého vína)
Tabulka kombinací potravin
Zelenou šipkou jsou vyznačeny správné kombinace, růžová šipka označuje kombinace špatné a tedy zapovězené. Pokud kombinujeme potraviny z vícero skupin, musíme mít u všech ANO. Například máme-li chuť na brambory (pozor, rostlinná skupina, nikoliv zelenina) s houbami (zelenina), můžeme si je dopřát. Ale už si je třeba nezalijeme sýrem (živočišná skupina) - přestože houby a sýr jsou v přijatelné kombinaci, sýr a brambory nikoliv!
Také nezapomínejte na to, že správně kombinovat musíte nejen potraviny, které sníte bezprostředně smíchané, ale také, že cokoliv "tam" šoupnete v době, kdy ještě není strávená předchozí potrava, znamená, že jste udělali dietní chybu. Ovoce nebo zelenina je po půl hodině již strávená, potraviny z rostlinné skupiny potřebují hodinu až dvě (u každého z nás je metabolismus trochu jinak nastaven), živočišným potravinám určitě dejte přes tři, u někoho i přes čtyři hodiny. Jinými slovy dáte-li si hodinu po přírodním steaku se zeleninou jablko, jíte vlastně ovoce k masu a to je, pochopitelně, pro vaši váhu problém.

Mate vyskusanu tuto dietu?tak mi napiste ako funguje a vsetko hehe

Dieta kliniky mayo

30. ledna 2009 v 23:26 | Yane
Pondělí
Snídaně: půl grepu, tři vajíčka (během celé diety se konzumují pouze vařená natvrdo!), černá káva (samozřejmě bez mléka i cukru). Snídaně jsou po celý týden stejné
Oběd: tři vajíčka, rajče, káva
Večeře: tři vajíčka, malý hlávkový salát s citronem (bez oleje!)

Úterý
Oběd: jako snídaně
Večeře: plátek vařeného hovězího, hlávkový salát, malé rajče

Středa
Oběd: Jedno až tři vejce, rajče, 200 gramů špenátu, citronová šťáva
Večeře: ryba v alobalu, míchaný salát, suchý toast

Čtvrtek
Oběd: jedno až dvě vejce, zeleninový salát, káva
Večeře: dvě jehněčí nebo telecí kotlety na vodě, celer, rajče, káva

Pátek
Oběd: zeleninový salát
Večeře: plátek vařeného hovězího, celer

Sobota
Vše jako v pátek

Neděle
Oběd: půl grepu, čtvrtka grilovaného kuřete bez kůže, rajče
Večeře: jako oběd, ale s celerem a mrkví

Testováno na lidech: Tuto dietu jsem držela před lety. Vzpomínám si, že po několika málo dnech jsem přestala jíst předepsané množství vajíček a cpala se mrkví, okurky, rajčaty a paprikou. Takže ve svém důsledku jsem ji vlastně moc nedodržovala. Ikdyž všechno ostatní, kormě právě vajíček, jsem konzumovala poctivě. Faktem je, že za 14 dnů jsem zhubla 6 kg

modne diety :))

28. ledna 2009 v 21:27 | Yane
tu som nasla na nete nejake modne diety :)) tak mozte wyskusat :)) ja sa urcite na nejaku dam :)) ale newiem kedy hehe
 
 

Reklama